ВНИМАНИЕ! Уважаемые пользователи, если вы впервые на нашем интернет-проекте, то рекомендуем обязательно ознакомиться с данными рекомендациями. Приглашайте друзей, знакомых и зарабатывайте с нами. Всем искренне желаем добра, мира и позитива - с уважением администрация!
Акция! Платим за видеоролики, комментарии, лайки и регистрацию рефералов! Подробнее...
- Авто/Мото
- Бизнес/Финансы
- Блоги/Порталы
- Благотворительность
- Взаимоотношения
- Духовная жизнь
- Дом/Быт
- Еда/Пища
- Животные
- Закон и право
- Заработок
- Интернет
- Интеллект
- Игры
- Компьютеры
- Криптовалюта
- Кино/ТВ
- Книги
- Карьера
- Кулинария
- Космос
- Культура/Искусство
- Красота/Здоровье
- Новые технологии
- Новости
- Недвижимость
- Медицина
- Медиа
- Музыка
- Мода/Стиль
- Образование
- Общество
- Объявления
- Промышленность
- Пресс-релизы
- Программы
- Приложения
- Путешествия
- Психология
- Природа
- Погода
- Питание
- Развлечения
- Работа
- Реклама
- Строительство/Ремонт
- Спорт/Отдых
- СМИ
- Связь
- Софт
- Социальные сети
- Сайты
- Сервисы
- Семья/Дети
- Товары/Услуги
- Транспорт
- Фото/Видео
- Хобби/Увлечения
- Шоппинг
- Электроника
- Экономика
- Юмор
- Без категории
FIRST LOOK: Hybrid Porsche 911 GTS – 534bhp, Bigger Engine, Trick Turbo, E-Boost!
The newly facelifted Porsche 911 is now available as a hybrid. But wait, before you spit fire and brimstone in Porsche’s direction, this isn’t some hulking PHEV!
Instead, only the 911 GTS model has been electrified and – hurrah – the starting point is an enlarged and unique-to-the-GTS 3.6-litre flat-six.
Said engine ditches one turbocharger, and the remaining solo turbo now has an electric motor, which Porsche claims eliminates all lag. There’s also an e-motor integrated into the gearbox, with both motors connected to a 1.9kWh battery operating at 400V.
Total system output is 533bhp and 450lb ft, and the 0-62mph time is down to a scant three seconds flat. Weight goes up by 50kg, but there are myriad benefits wrought by the new ‘T-Hybrid’ system, such as the engine sitting 110mm lower than before.
Alongside the GTS, the Carrera, Cabriolet and Targa models have all been given a tickle over as part of the ‘Gen 2’ facelift for the 992 generation of 911 models. Top Gear Magazine’s Ollie Kew is your guide to the whole lot…
Subscribe to Top Gear for more videos: http://bit.ly/SubscribeToTopGear
WATCH MORE TOP GEAR:
First Looks: https://bit.ly/TGFirstLooks
First Drives: https://bit.ly/TGFirstDrives
American Tuned ft. Rob Dahm: https://bit.ly/TGAmericanTuned
LISTEN to the Top Gear Magazine Podcast: https://topgear.podlink.to/Podcast
Sign up for our newsletter: https://www.topgear.com/newsletter-signup
Chapters:
00:00 Intro
00:27 What's New?
06:16 Porsche GT3 R Hybrid
09:32 Interior
MORE ABOUT TOP GEAR:
Welcome to the official home of Top Gear on YouTube. Here you'll find all the best clips from your favourite episodes, whether that’s Ken Block drifting London in the Hoonicorn, Chris Harris in the latest Porsche 911 GT3 or classic Top Gear clips from Clarkson, Hammond and May. You'll also find the latest performance car reviews from the TopGear.com crew, our brand new series American Tuned with Rob Dahm and the fastest power laps from our in house performance benchmark: The Stig.
This is a commercial channel from BBC Studios.
Service & Feedback https://www.bbcstudios.com/contact/contact-us/
Оплата $ за активность! - Конкурсы! - Раздачи и розыгрыши! - Бесплатная реклама! - Донаты $!